.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناهماهنگی عامل اصلی برگزار نشدن مسابقات لیگ سه گانه کشور
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران نبود هماهنگی در برگزاری مسابقات سه گانه قهرمانی ایران در ساری را عامل اصلی جلوگیری از برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندرانبا اشاره به اینکه برای برگزاری این مسابقات نیازمند برگزاری جلسات هماهنگی با فرماندهی انتظامیاستان است، گفت: برای برگزاری چنین مسابقات مهمی که نیازمند اجرایطرح‌های ترافیکی برای پیشگیری از ایجاد ترافیک پر حجم، روان سازی ترافیک و حوادث رانندگی است باید مسئولان برگزاری مسابقات از قبل هماهنگی لازم از جمله برگزاری نشست و مکاتبه را با پلیس صورت دهند.

وی افزود: پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در جاده‌ها است و حساسیت پلیس در این خصوص نیز برای حفظ جان مردم به ویژه ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام است.

سرهنگ باقری از عدم هماهنگی مسئولان برگزاری این مسابقات با فرماندهی دریابانی استان خبر داد و گفت: با توجه به وجود قوانین و مقررات برای حضور شناور و قایق در دریا نیازمند هماهنگی با دریابانی استان بود که در این خصوص نیز هیچگونه هماهنگی صورت نگرفته است.

وی افزود: با این اوصاف پس از هماهنگی‌های صورت گرفته در ساعت ۱۰ صبح همان روز برای برگزاری مسابقات، مسئولان برگزاری مسابقه به اختیار لغو مسابقات را اعلام و این موضوع را رسانه‌ای کردند.

باقری با بیان اینکه پلیس مخالف ورزش نیست و بر این امر هم تاکید دارد، گفت: حفظ جان ورزشکاران باید در اولویت باشد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.